onsdag 14 januari 2009

SOL!

Idag tittar äntligen solen fram. Den har inte synts till på ngr dagar. Kanske man ska ta med sig kameran ut idag och fota lite. Det är halt ute men det är nog plus grader tror jag. Det kändes inte så kallt iaf.

Igår var jag och köpte kängor. Det var halva priset och kanske inte värdens bästa kvalite men när vi skannade skorna gick inte halva priset in och vi fick säga till i kassan. Det blev ngt fel i kassan och det tog en evig tid innan vi kom därifrån. Väl hemma ser vi på kvittot att dom dragit av halva priset två ggr så skorna blev gratis! Får väl se om dom upptäcker det hela och ringer. Igår var jag även i en annan mataffär och skulle köpa bröd till fikat. När jag skulle lägga in bröden i ugnen upptäcker jag att bröden är 3 månader för gamla. Det var bara att gå tillbaka och klaga och det slutade med att jag fick nya bröd OCH pengarna tillbaka. Jag borde handla lite oftare =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bra affärer du gör! Idag är det underbart väder, passa på och njut av solen!

Hannibanni & Chippendale sa...

Ja ibland ska man ha tur!

Sitter just och funderar över vart man ska gå idag. Borde ju miljöträna fast när det är sånt här väder vill man ju hellre gå i skogen och ta lite fina kort. Får se vad det blir.