tisdag 27 januari 2009

Inköpslista

Jag vet inte hur många packningslistor och inköpslistor som jag gjort över sånt som jag ska ha med mig till hund campus men jag lyckas slarva bort allihop..

Inköpslista:
Fingervantar
Ny jacka (vinterjacka, den jag har är ju en vanlig vindjacka och den skyddar inte mot kyla)
Block och stift till mina blyertspennor
Väckarklocka
Tjocka strumpor
Extra koppel till Hanna
En påse med frolic (bra att ha i reserv på rummet)
Tandborste och tandkräm
Schampoo och balsam

Packa:
Kläder
Handuk
Lakan
Täcke
Kudde
En bra bok
Medicin
Klicker
Spårsele+lina
Extra halsband
Hundkorg
Mat-och vattenskål
Hundmat
Trasa att torka tassarna med
Spytrasa (om vi ska åka bil ngnstans)
Regnbyxor+stövlar
Hannas reflextäcke

Har jag glömt ngt?
Sen måste jag göra matlådor och baka hundgodis.

En släpkärra kanske inte vore fel??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter inte så mycket när man ser det i text men det är ju mycket skrymmande saker som sängkläder, hundsängar osv. Hur gör du med bilburen? Kommer du att lasta ur den och ha den på rummet? Jobbar de mycket med burförvaring av hundar? Tar du med dig någon kamera? Vad har du valt för bra bok att ta med dig?

Kul med listor, jag älskar att planera!

Hannibanni & Chippendale sa...

Ja det är mkt stora saker som ska med. Jga tror inte jag tar med buren in utan det får räcka med korgen. Jag tror inte att dom ´har så mkt burförvaring är. Dom flesta bor ju på skolan och då lämnar man hunden på rummet istället.
Kameran, det glömde jag skriva för den ska jag självklart ha med (även fast jag inte tar så mkt kort men jag får försöka bättra mig)Jag vet inte vad jag ska ta med för bok, ngt förslag? CU-boken hänger nog med iaf men sen kanske man ska ha med sig en icke-hundbok oxå =)

Anonym sa...

Jag skulle plocka med mig någon "må bra bok" det är alltid skönt med lite avkopplande läsning när man skall sova och det fladdrar 1000 tankar i skallen.

Förresten, har du läst Stieg Larssontriologin? Om inte skulle jag rekomendera den. Ingen "måbrabok" direkt kanske, men bra - riktigt bra!

Hannibanni & Chippendale sa...

Nej jag har inte läst ngt av Stieg Larsson men jag har hört att han ska vara bra. Ska se om jag kan hitta honom i bokhyllan (tror att vi har hans böcker hemma. Tack för tipset!