söndag 4 januari 2009

Än är det inte över

Än är inte smällandet över. När jag var ute med Hanna förut så är det naturligtvis en j-vel som roar sig med smällare! Det är -13 och svinkallt när solen gått ner men det hindrar inte. Suck. Vi var redan på hemväg men vi hade en bit kvar oc hmed lite gott godis i fickan och VÄLDIGT mkt peppande från min sida så släppte det och Hanna var sig själv igen. Det slutade smälla fort oxå, tack och lov!

Drömde om Chip i natt, han låg och sov i min famn och allt var så verkligt. Det kändes konstigt men samtidigt helt underbart! Kort efter att Roger dog så hade jag en verklighetsdröm om honom oxå. Han gjorde sitt vanliga knuffande och jag kände hans lukt. Den lukten minns jag än idag och han luktade helt underbart om öronen och tassarna. Sökte lite på drömtydning och fann att om man drömmer att man pratar med en avliden så betyder det att det är en vändpunkt till bättre levnadsförhållanden. Nu pratade jag varken med Roger eller Chip dom bara fanns där och jag kelade med dom. Söker man däremot på hund (trofast hund som sällskap)betyder det att man är säkerligen i harmoni med sig själv.

Inga kommentarer: