måndag 21 december 2009

Rastlös?




Hanna verkar väldigt rastlös, inomhus vandrar hon runt och när hon väl lägger sig ner ligger hon och tittar på mig precis som om hon inte fått gjort ngt på hela dagen. Även fast vi har varit ute och hon har fått springa i snön i minst en timme plus träning inomhus.

Idag har vi varit ute på golfbanan i en timme och sen har vi varit barnvakter i 2 (?) timmar. Då har allt gått bra men nu när dom har åkt hem blir hon rastlös igen och knuffar på mig och piper. Vi har nyss varit ute igen och hon är inte hungrig efter all frolic, frukt och köttbulle som hon fått idag men hon kan inte komma till ro. Pip pip pip. Jullov är ingenting för henne..

Idag är bilen inlämnad på verkstad och naturligtvis så hittar dom inget fel på låset eftersom bilen stått i garage i natt (annars hade jag inte kommit iväg) och inte frusit. Dom ska behålla den tills imorgon får vi se.

Idag råkade jag ramla in på den här sidan http://www.ditrixkennel.com/?cat=9 och blev helt kär i den fläckiga hunden högst upp till vänster. Så SÖT! Det här är väl inte den mest optimala rasen för mig, eller är just det det är..?!




1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh så söt! En sådan skulle jag kunna tänka mig....söt...