tisdag 1 december 2009

Hundvakt och träning

Just nu är vi hundvakter åt Kenzo och har varit det sedan i söndagskväll (det är tisdag idag).

Ikväll ska jag och Hanna åka iväg på träning med Martina och Villgott medan Kenzo får stanna hemma. Var lite inne på att jag skulle tagit med honom oxå men har ångrat mig. Det blir bara jag och Hanna och det är nog Hanna väldigt nöjd med. Hon vill ju helst ha allt för sig själv.

Detta tänkte jag att jag och Hanna ska träna på ikväll:

-Hoppstå

-Fotgående

-sitt/ligg på avstånd

-Håll fast i 10sek

-Lek

-Fortsätta med kommandot: eller hur

-PAUS!

Se vilken duktig planering. Nästan bara GF och inget nytt trick och framförallt en planering :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Braa!!! Då kan jag lägga in din planering i "min". Tänkte att vi skulle köra mötes/hälsaträning med hundarna också men vi hoppar det om du inte vill?

Vi ses!

Hannibanni & Chippendale sa...

Självklart kan vi köra det, det behöver jag och Hanna verkligen träna på

Anonym sa...

Tack för idag!

Hannibanni & Chippendale sa...

Tack själva!
Ska vi ses imorrn med? (torsdag)