måndag 9 mars 2009

Framsteg!

Vi har gjort framsteg i apporteringsträningen! Äntligen har det lossnat och Hanna kommer ända fram med grejen i munnen! Det lustiga var att det helt plötsligt bara lossnade. Vi skulle träna ena dagen och då gick det som vanligt. Jag pratade och visade det för läraren och han sa att det här kommer hon lära sig på nolltid. Vi hann inte köra mer den dagen men dagen efter tog jag tag i det igen och på första repetitionen kommer hon glatt fram och lämnar grejen i min hand. Lycklig matte!!

Vi har massor i läxa tills nästa gång så jag och Hanna har en hel del att träna på.

Det har blivit en hel del passivitetsträning och det tar verkligen på frökens krafter. Vi har gjort stora framsteg även där!

Sen har jag lite andra nyheter som jag inte vet om jag får skriva om ännu =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Väntar med spänning på att få höra mer om er träning. Vad roligt det är att höra att det går så bra! Duktiga ni!

Hannibanni & Chippendale sa...

Tack =)