onsdag 25 februari 2009

Drömmen om Chip


Har drömt om Chip igen, det är andra gången sedan han dog. Jag drömde att han inte alls var död utan att han bott i en ny familj hela tiden. Jag och Hanna var där och han var jätteglad och skällde som han brukade göra och det riktigt lyste av lycka i hans ögon. När jag och Hanna skulle åka därifrån gick jag in och hämtade honom och tog honom under armen och åkte. Jag kände hans päls och känslan av att ha honom i famnen igen. Det hela var så verkligt och kändes helt naturlig precis som att det hände på riktigt. Jag älskar dessa drömmar för det hjälper en att minnas hur det var! Önskar att det skedde oftare. Lillprinsen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken underbar hund han verkar ha varit! Bilderna du har tagit på honom talar ju sitt eget språk. Jag hoppas att han fortsätter att hälsa på dig i dina drömmar. Det måste vara en skön känsla, att allt känns bra när han dyker upp i drömmarna.