måndag 16 mars 2009

Mätt

Ja nu är nog Hanna mätt. När jag kom hem efter jobbet låg det en sönderbiten påsemed korvbröd på golvet i vardagsrummet. Hanna har stoppat i sig ca 10 st och det låg 4 bröd kvar i påsen! Att hon lämnar mat har aldrig hänt tidigare, jag trodde inte att hon hade en gräns för hur mkt hon kan stoppa i sig utan att hon kunde äta ihjäl sig. Hon ligger på sängen och håller en ganska låg profil (hon orkar nog inte röra sig). Inte ens när jag värmde mat till mig själv och grejade i köket gick hon ner.

Igår var vi ute och gick med Martina och Villgott. Vi promenerade i 3 timmar, tiden går verkligen fort när man har roligt =) Vi såg ngr hundar och Hanna skötte sig bra. Annars har det inte hänt så mkt. Tränade lite gå fint i koppel och det gick bra. Om jag går i olika tempo och skiftar ofta så tycker hon att det är kul men så fort vi får en störning så är jag inte intressant längre.

Idag blir det väl tyvärr inte så mkt träning eftersom hon redan ätit tillräckligt men jag hoppas att det blir en sväng med Martina och Villgott. Om inte annat får jag och Hanna gå själva för Hanna har en del att motionera bort..

Inga kommentarer: