måndag 5 juli 2010

Underbar vecka!

Förra veckan var jag och Hanna på Campus igen, en helt underbar vecka! Vi har tränat massor och det har varit superkul. Aktiv semester drog igång men dom hängde inte jag på så mkt (förutom när dom miljötränade i labbet samt kontaktövn).

På måndagkvällen tränade vi narkotika i plattformen tillsammans med Nina, Emelie och Bea. Det var inga som helst problem. Vi var även i väg och badade men det tyckte Hanna var onödigt.

Sen var det cancer som gällde i två dagar. Kim kom på tisdagskvällen och sen var det full fart som vanligt när Kim är med. =)Vi var på agilityplanen två gånger och det går verkligen framåt! Hanna kampar som aldrig förr och hon har fått ett fint hindersug. Imorgon hoppas jag komma iväg till Skövdes agilityplan för mer träning, måste ta tag i cirkelarbetet och nosduttarna igen oxå.

Vi var iväg och badade med Kim + hundar och Kajsa + hundar och då var både jag och Hanna i och simmade oxå. Man blir riktigt bortskämd med så mkt trevligt sällskap på både promenader och träning. Hanna har fått mkt miljöträning bland andra hundar och det funkar super.

Jag var även med och kikade lite när det tränades en diabeteshund och det var riktigt häftigt att se! Helt otroligt vad hundar kan egentligen!

Upptäckte även att Hanna är med i tidningen igen. Dessa paparazzis!

Nu hoppas vi på att vi får träffa Shadi och Sheep snart igen och träna lite agility!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi glädjer oss till när ni kommer hit igen snart. :)

Anonym sa...

Kul att ni har haft det så trevligt! Inspirerande att ni tränat på så bra. Jag måste skärpa till mig och ta tag i träningen igen, det är ju så roligt när man väl är igång! Tänkte satsa på GF - jag behöver lite struktur så det kan väl vara bra att köra igång med dem på allvar..de är ju lätta att köra lite när som också...

Jag jobbar sent den här veckan + att vi har slutstädning på lägenheten - antar att du åker till stugan i helgen och HC nästa vecka???? Vi höras och se om vi inte skall lyckas få till någon gemensam träning?

Hannibanni & Chippendale sa...

Jag har fullt upp just nu, varit på IKEA idag och nu är jag barnvakt. Får nycklarna på måndag och då lär jag ha ännu mer att göra men jag hör av mig så fort jag vet när vi ska åka hem igen.

Trevlig sommar!