måndag 19 juli 2010

Nycklar!

Idag fick vi nycklarna till nya huset! Vi har varit där en sväng idag och kikat och Hanna har nog nosat över varenda millimeter av huset tror jag =) Hon passade även på att kissa in det oxå. Suck. På stenplattan framför kakelugnen gjorde hon en fin pöl. Jag fick ut i bilen och leta fram lite papper att torka med. Imorrn ska vi dit igen och då ska jag ta med mig toapapper och soppåsar, för man vet aldrig om hon tänker kissa in huset en gång till.

Imorgon ska vi åka dit igen och börja röja. Buskar ska grävas upp, golv ska rivas upp och en vägg ska ner. Trimma rent runt ladugården och taket på jordkällaren. Hämta gräsklipparen mm men det första jag ska göra imorgon är att ta kort på hur det ser ut i huset innan renoveringen.

Idag har vi fått mätt köket igen och jag längtar tills det nya kommer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart hon måste markera in sitt nya hus! :D