onsdag 26 november 2008

Töväder

Nu är snön snart ett minne blott, jag hade gärna haft snö ett tag till. Men men.

Vi har inte tränat klossen på ett par dagar, jag tyckte att vi fastnade lite och jag har funderat på hur vi ska komma vidare. Hanna ville inte komma precis intill mig utan stannade gärna en liten bit ifrån även om jag försökte vänta ut henne. Idag testade vi igen och det gick klockrent på första försöket! Hon har vilat sig i form och det gav mig en liten funderare. Kanske tränar vi för mkt och att hon ibland behöver ett break med att göra ngt helt annat? Den senaste tiden har vi tränat samma saker ganska länge och alla saker har vi påbörjat nästan samtidigt. Jag är ju lite av en expert på att påbörja saker men sen blir dom aldrig färdiga.. Nu har jag bestämt mig för att vi ska göra färdigt det vi har påbörjat INNAN vi börjar med nytt. Jag tänker framförallt på momenten rulla in sig i en filt, klossen, öppna lådor (dom här är vi snart klara med).

Igår tog jag fram etolådan och vi körde den ngr ggr samt lek.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter precis som jag! Jag är expert på att starta upp nya "projekt" att träna på, tyvärr så slutför jag väldigt sällan...