söndag 21 november 2010

Spår!

Jag och Hanna har varit riktigt flitiga på att spåra nu när det är snö. Vi gör framsteg varje gång och det är verkligen jättekul att spåra (speciellt i snö för då slipper jag gå runt och fundera på vart jag gått.. ) Jag ser tydligt vart jag gått och var det är korsande spår. Jag har gömt narkotika och det har verkligen varit en riktig motivationshöjare för både mig och Hanna. Min stjärnrumän <3 Nu är jag grymt sugen på att utveckla vårat spårande till ID-spår och att åka in till stan och spåra på torget men en sak i taget kanske..?

Jag har oxå blivit flitig (iaf när det gäller spårträningen) att föra lite anteckningar om träningen och jag hoppas att det håller i sig och att jag ska bli lika flitig att skriva om den andra träningen oxå.

Något som jag måste skaffa är en reflexväst eller liknande och skriva Stör ej! Spårabete pågår. Igår kom det en pappa med unge som nästan gick rakt in i oss. Ungen gallskrek för att den inte fick hälsa på Hanna medan Hanna skötte sig exemplariskt. Hon hade lite svårt att koncentrera sig på spåret just då så vi tog en paus men hon var helt fokuserad på mig och brydde sig inte om ungen. Hon som älskar barn och brukar börjar skrika och studsa hysteriskt så fort hon ser ett! Jag blev väldigt imponerad av henne <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktiga ni är! Jag har fått tillbaka spårmotivationen jag med nu. Vi får lägga flera spår nästa gång du kommer hit, så får vi peppa och hjälpa varandra!

Hannibanni & Chippendale sa...

Absolut!!