måndag 6 oktober 2008

Hemma igen

Jag och Hanna har varit iväg och tränat en vecka. Det var superkul, hundträning från morgon till kväll vilket passade mig och Hanna perfekt. Det var skönt att komma hemifrån och få lite annat att tänka på efter Chippens bortgång. Vi jobbade med Hannas rädslor och fick även testa lite i labbet. Hanna var grymt duktig i labbet men rädslorna kommer att ta tid men vi har iaf fått en grund att stå på. Vi har mkt jobb framför oss men vi jobbar på och tar en dag i taget.

Idag ska jag hämta in buren från garaget så vi kan testa burleken. Tänkte att det kunde vara bra att använda sig av den när otäcka pensionärer kommer på besök.

Jag håller på att lära Hanna att gå en åtta mellan mina ben. Vi har inte tränat så mkt med handtarget förut och det var kul att testa. Vi är inte färdiga ännu men hon följer min hand utan problem.

Idag fick jag ett brev om att Chip var klar att hämtas från sjukhuset, han är kremerad och kommer att begravas i helgen. Usch det känns helt overkligt att han inte finns längre, min lille älskling

Inga kommentarer: