onsdag 9 februari 2011

Sheepmärkt

Just nu håller jag på och syr ngr nya halsband och till min hjälp har jag ett litet flitigt får. Igår när jag nålade så hjälpte hon till med att dra ur nålarna som jag precis satt dit och idag när halsbanden börjar ta form har hon hjälpt till med att Sheepmärka allihop. Tittar man bort en sekund så är halsbandet helt plötsligt på vift (som tur är tar hon fint och är rädd om dem)

Sheepmärkta varor är det inte alla som har, det kanske jag borde ta extra betalt för? ;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet en som skulle betala extra i alla fall, fram tills igår då kanske...

Hannibanni & Chippendale sa...

Å vad bra nu verkar det som det funkar att kommentera igen :)

Haha ja stackars V igår, hans kärlek var inte alls besvarad längre snarare tvärtom....?