onsdag 23 februari 2011

Hemma igen

Ja i måndagskväll kom vi hem igen efter en härlig men kall helg, -25grader brr. 
 Vi har bott 5 hundar och 3 personer i Kims lilla rum och det har fungerat kanon. Jag har fått vara med på förlovningsmiddag (nej det är inte jag som förlovat mig) och Sheep har åkt upp till Kälarne så nu är det bara jag och Hanna igen. Det är tomt efter fåret men samtidigt skönt att promenaderna blir så långa som jag tänkt från början, speciellt kvällskissen.

Vid ena rumsöket (verkstan med massor med saker i) tittade Lennart på och han blev riktigt imponerad över Hanna, jag har fortfarande inte landat på jorden efter berömmet utan det känns som jag svävar på moln fortfarande.

Vi har kommit igång med spårandet igen efter en tids uppehåll. Igår spårade vi med massor av viltstörning (mest hare) och jag testade att gömma narkotika i en bäck och trodde att det skulle bli svårt för fröken. Det gick som en dans (en ngt snabb dans) och hon hittade gömman i bäcken utan ngr som helst problem, med fina och tydliga markeringar! Imorrn ska vi ge oss ut och spåra igen :)

Inga kommentarer: