söndag 26 juni 2011

Det går fort

Vad fort tiden går! Midsommar är redan över och snart är det semester :)

Det går framåt med huset, mattläggaren har både lagt in golv och tapeter i badrummet och idag har jag roat mig med att tvätta av toalettstolen ordentligt. I veckan kommer rörmokaren och fixar så att jag får in vatten i badrummet och det ska bli så skönt att få in vatten i huset igen. Lagom till semestern kommer köket från IKEA och jag lääängtar!

Ang. hundträningen har vi varit ute på ett par behandlingshem och jag har tystnadsplikt men jag kan iaf säga att det är jätteroligt och sjukt spänannde.
Frisbeeträningen går framåt och jag är sugen på att ge mig ut i spårskogen snart igen. Samt vattensök och agility och tryffel och IDspår och IDsök och haha ja listan kan göras lång och vi hinner väl kanske inte med så mkt men ngt som vi ska hinna med är diabetes och förhoppningsvis även cancer. Vi körde aldrig cancer sist när vi var uppe men jag hoppas att det blir av nästa gång för det är SÅ roligt :) Längtar efter en egen plattform och så väntar jag på att Sheep ska börja löpa, vill ha valp nu!


Fotot taget av Emelie Joons

Inga kommentarer: