måndag 7 mars 2011

Framsteg!

Hanna har blivit så busig och kelig på sista tiden! Hon kampar som aldrig förr och hon har t o m bjudit upp till kamplek själv! Ute far hon runt som en galning och hon har börjat tackla mig OCH sprungit efter en tennisboll som jag kastat ett flertal gånger YEY! 
Hon har blivit keligare oxå och själv hoppat upp och lagt sig till rätta i mitt knä i soffan  :)
Jag gillar verkligen dessa nya beteenden och hoppas att de är här för att stanna!

I lördags var vi hundvakter åt min brors trebenta hund (han har brutit ena bakbenet och är gipsad). Hanna skötte sig över all förväntan men självklart förstår jag henne att hon sa ifrån när han gick rakt in i henne med den där stora tratten runt huvudet.

Mys!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, visst är det lyxigt när de är sådana!!! Det händer att V också är gosigare än normalt, tyvärr sitter det sällan i särskilt länge. Han skulle nog vara väldigt annorlunda men hundkompis=konkurrens eller om han skulle vara ensam hemma mer.

Hannibanni & Chippendale sa...

Ja det är underbart och jag hoppas att det håller i sig! (framförallt leken)

juliiia sa...

Vad roligt att läsa attt det går så bra för er, hon verkar så cool hanna :D
/ Julia och Ajax

Hannibanni & Chippendale sa...

Tack!

Kul att höra ifrån er! Hur går det med träningen?