tisdag 15 september 2009

På promenad med M & V
























Igår var vi på promenad med Martina och Villgott. Alltid lika trevligt, Hanna drog som tusan i kopplet och när jag släppte henne lös för att busa med Villgott var hon inte det minsta intresserad utan lunkade mest runt och nosade till Villgotts stora besvikelse.
Nu har jag äntligen fått upp min trycklampa och igår avände jg den för första gången men jag har inte hunnit trycka ännu, det ska jag göra så snart jag bloggat färdigt. Det tar lite tid för efter man lyst med lampan ska ramen sköljas av och torka och igår när jag kom hem var jag för trött för att plocka fram färg och greja men idag kan jag inte hålla mig borta. Gick upp kl 8 även fast jag är ledig . I eftermiddag bär det av till HC igen, det känns alltid lite motigt (?) innan man kommit iväg, att packa och tvätta är inte riktigt min grej.
Nu ska jag trycka så det hinner torka innan jag åker.




1 kommentar:

Anonym sa...

Hanna är så fin! Tack för trevlig sällskap. Jag väntar med spänning på bilder från "tryckeriet"....