fredag 25 september 2009

Helt GALEN!

Igår var vi ute och tränade med Martina och Villgott. De senaste dagarna har Hanna kännts väldigt frustrerad och igår fick hon äntligen springa lös igen. Hon sprang och hon sprang och hon sprang. Jag hade med en tygfrisbee för att testa om frisbee kunde vara ngt som hon tycker om. Hon ÄLSKADE det. Hon kastade sig upp i luften för att fånga den innan den landade på marken. Inte konstigt att hon varit frustrerad med så mkt spring i benen. Villgott var det oxå fart på och innan vi åkte hem fick dom busa lite och det var populärt. Dom jagade varandra i full fart.

Vad gäller träningen har vi tagit tag i GF igen och denna gången ska jag lyckas kneta mig igenom dem (bortsett från iaf dom 4 sista). Igår kunde vi pricka av ngr stycken och det kändes väldigt skönt.

Om två veckor ska jag och Hanna på privatträning i agility hos Fanny på klickerklok. Anniken från hundcampus ska oxå med. Det ser jag fram emot, agility är nog ngt som passar fröken bus.

Har köpt en bok om bollvallning och det vill jag oxå prova. Insåg igår att Hanna vallar mig, Martina och Villgott. Det har jag inte tänkt på förut utan jag trodde mest hon gjorde det för att få springa fram och tillbaka men igår gick det upp för mig.

Idag är det fredag och jag funderar på att åka till volvoplanen en sväng, ut måste vi i iaf.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår!!! Nu får vi se till att få till lika bra träning på söndag!

Trevlig helg!