tisdag 4 augusti 2009

Läxläsning

Idag har jag och Hanna läst läxor dvs tränat sök utomhus. Efter tekok, burkdiskning, grävning mm så var det äntligen dags att sätta igång. Hanna var inte speciellt motiverad. Dom nedgrävda burkarna gick väl okej men när det kom till golfpeggstargetingen så gick det mindre bra. Jag klantade till det och skulle naturligtvis visat nyfikenhet både för burkarna och peggarna. Det hade underlättat träningen en hel del! Imorgon ska vi ta nya tag.

Idag fick Hanna vara lös en hel del och skötte sig jättebra. Det känns helt underbart, jag vet inte vem som är lyckligast om det är hon eller jag. Även fast Martina och Villgott gick iväg och spårade så höll sig Hanna hos mig. Det har visat sig att hoppa är VÄLDIGT kul, hon hoppar glatt men tyvärr kanske inte så genomtänkt eftersom hoppen när hon hoppar på folk har blivit riktigt ganska höga och jag vill ju inte att hon hoppar alls (för att slippa fler flygturer som vissa personer kan ge henne) Kanske skulle man ha det som markering i söket? haha. Kan riktigt se det framför mig hur hon ståroch studsar när hon hittat ngt.

Imorgon bär det av till landet för mer sökträning.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fattar inte varför mina inlägg inte går igenom...orkar inte skriva om igen...

Vi hörs och tack för senast!

Hannibanni & Chippendale sa...

Tack själv!

Vad konstigt att det inte går igenom..?