torsdag 6 augusti 2009

En SOLIG kväll på landet!




















7 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga Hanna!!!

Anonym sa...

Hej!!!!

Självklart har jag tid och lust att ses! Vad sägs om redan ikväll? Hur har veckan varit? Har ni tränat mycket? Har ni några läxor eller något särskilt som du skall träna extra på?

Vi hörs!

Anonym sa...

GF låter bra! Hur har du tänkt lägga upp det? Jag tänker nog köra lite mappträning och parallellt med det utveckla några GF som jag väljer ut. Hur många dagar/GF som man utvecklar? Skall vi lägga upp en prel veckoplan som vi kan följa upp?

Imorgon låter bra! Tid och plats?

Anonym sa...

Skall vi säga 18-19.30, det kan vara bra att ha en "sluttid" då kanske man blir mer effektiv och planerar sin träning bättre?

Volvoplanen låter bra, så kan vi ta en liten tur runt dungen först, samma som sist?

Vad roligt det skall bli! Vi har fuskat lite och börjat köra GF och mappträning, det var lite att ta igen, det var ett tag sedan vi jobbade på det viset. Villgott vissade sig först ha tappat hela sin rep.klokhet men den kom snart tillbaka. Jag fick hjälpa honom lite ibörjan, röra på mig en del så att han inte frös fast.

Vi ses ikväll!

Anonym sa...

Har hon mått dåligt av bilåkandet igen?

Klart vi tjuvtränar!

Det skall bli kul att träna ikväll! Jobbar du något i framförmappen? Vilka GF har du tänkt jobba med, vidarutveckla eller kolla av?

Jag tänkte ta med GF pappret och sätta dagens datum som start, kolla av lite vart vi ligger, få Villgott att bjuda beteendet trots störning, vi brukar ju inte jobba så utan antingen fångar jag spontana beteenden jag vill se mer av eller så kör jag på kommando..

Bra väder verkar vi få också!

Nu vet jag varför jag inte fick inläggen att gå igenom, jag satte .se istället för .com på bloggadressen, smart vá?

Anonym sa...

Hörru!

Du måste bli bättre på att blogga!!! Jag tar med Culture Clash idag! The other end of the leash hette den andra boken jag hämtade hem.

Hannibanni & Chippendale sa...

Jag vet att det är lite dåligt med bloggandet, ska försöka bättra mig ;)

Jag lånar gärna båda böckerna om det är okej?