fredag 15 augusti 2008

Rena julafton

Igår var det rena julafton för Hanna. Jag hämtad ut mitt paket med hundgrejer som jag beställt. Det innehöll mkt smarrigt godis med olika smaker bla fisk, lever, vom, kyckling, oxkött. Hanna blev helt galen när jag öppnade påsarna men jag är tveksam till om hon överhuvudtaget hann känna ngn smak.

Spårselen som jag köpte har jag inte riktigt hunnit ställa in ännu. Den verkar vara lite stor framtill men jag ska prova den på henne en gång till. Hon hade inte riktigt tålamodet att stå still igår.

Igår fortsatte vi med kroppskontrollträningen. Hanna kommer nu upp på kudden och kan stå på den men det är lite svårt att stå still (speciellt när matte har nytt smaskigt godis i handen). Önskar att jag hade en videokamera så att jag kunde filma för man får sig många skratt!

Chip blev dålig igår, han kräktes och kissade blod. Han var väldigt hängig och betedde sig lite konstigt. Vi avvaktade och han blev bättre, han kissade inte blod längre och kräktes inte mer. Han fick inte smaka på de nya godiset utan han fick ta det lugnt istället. Idag är han som vanligt igen men magen är fortfarande lite dålig.

Inga kommentarer: